Rohatý Gigolo

11.11.2015 19:17

Máme tu na návštěvě Olivera. V neděli přijel v dodávce a bude u nás bydlet do prosince. Nebo spíš do té doby, než odvede svou práci. Není z daleka, Králův Dvůr je od nás, co by kamenem dohodil.
Abyste rozuměli, není to žádný Twist ani Jamie ani Cromwell, Oliver je kozel a jeho majitelé byli natolik milí a ochotní, že nám ho půjčili, aby srovnal do latě naše kozeny. Původně jsem chtěla chov koz úplně zrušit, ale výroba sýra je lákadlo veliké... 
Máme tedy ve vý...běhu Olivera. Tušila jsem, že to bude větší kozel, ale když z dodávky vyskočilo zvíře o velikosti telete s kroucenými rohy ve výšce mé hlavy, polkla jsem naprázdno. Jedno šťouchnutí v oku už jsem kdysi zakusila a nebylo to nic příjemného! Nakonec se ukázalo, že Oliver je chlapík klidný, krotký, s ladnou chůzí elegána (a pachem hokejisty po tréninku).
Své umění předvedl takřka okamžitě. Koza Karlice byla z jeho apetitu tak vytřeštěná, že po aktu ulehla. Když do ní Oliver začal kopat a šťouchat, třískla sebou na bok a dělala, že je mrtvá. 
Tak tady ho máte... a ten převrácený, třímetrový, masivní dřevěný krmelec, který jsem dnes ráno našla ve výběhu (a pod kterým naštěstí nikdo neležel) vyfotím zítra. Dnes jsem to nějak nepřekousla...